Практична робота. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. 6 клас
Завдання 1
Скласти алгоритм: переміститись на 20 кроків, якщо є дотик до зеленого кольору, то сказати: «Ой», інакше — подумати: «Хм…».
Завдання 2
Створити проєкт, в якому рибка ганяється за черв'яком, керованим маніпулятором миша.
Вказівки до виконання
1. Вилучити з проєкту Спрайт1.
2. Додати у проєкт новий спрайт:
o натиснути кнопку Новий об'єкт;
o вибрати теку Тварини, підтвердити вибір кнопкою ОК;
o вибрати спрайт fish1;
o натиснути кнопку ОК.
3. Завантажити зображення сцени underwater2 з теки Природа.
4. Обрати створений спрайт, перейти на вкладення Скрипти і скласти алгоритм для рибки, визначивши вказівки, які будуть повторюватись за умови, що вказівник миші не торкається рибки.
Немає коментарів:
Дописати коментар