вівторок, 19 листопада 2024 р.

Python, Приклад 2 Малювання

 Трикутник

t.color("red")

for _ in range(3):

    t.forward(100)

    t.left(120)


Зірка

t.color("yellow")
for _ in range(5):
    t.forward(100)
    t.right(144)

Спіраль

t.color("purple")
for i in range(50):
    t.forward(i * 10)  # рухаємося вперед на збільшену кількість одиниць
    t.right(45)  # повертаємося праворуч


Налаштування швидкості черепашки:

  • t.speed(1) — найповільніша швидкість.
  • t.speed(10) — найшвидша швидкість.
  • t.speed(0) — автоматичний режим (швидко, без затримок).

Завдання для практики:

  • Намалюй об'ємні фігури (наприклад, куб або піраміду).
  • Створи малюнок за допомогою спіралі.
  • Спробуй використати функцію goto(x, y) для малювання фігур в різних точках екрану.

Більш складні малюнки:

За допомогою Turtle можна створювати досить складні малюнки, додаючи більше команд для малювання, використовуючи цикли, а також змінюючи кольори та стилі.

Якщо хочеш додати щось більш складне, або є конкретне завдання, напиши, і я допоможу!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Ресурси для створення логотипу

  https://www.onlinelogomaker.com/logomaker/?lang=ua https://create.vista.com/uk/create/logo-maker/